Sabtu, 4 April 2015

Tahap terakhir tiles cuci dengan pencuci mosaic

Tahap terakhir mencuci tiles dengan airside untuk menghilangkan simen yang menempel di permukaan tiles yang susah di cuci dengan air. Yang memerlukan perkhidmatan untuk kerja-kerja memasang tiles, mengecat, tabletop, paiping DLL hubungi/WhatsApp 0182233854 KHAIDIR

Tabletop, tiles dapur, ubahsuai rumah house renovation

Tabletop, tiles dapur semua serba hitam. Tahap awal pemasangan tile sehingga tabletop. Untuk pertanyaan hubungi/WhatsApp 0182233854 khaidir

Jumaat, 3 April 2015

Ubah suai tandas, pasang tiles tandas dan paiping

Pasang tiles tandas, ubahsuai tandas dan tukar paip baru call/WhatsApp 0182233854 khaidir

Rabu, 1 April 2015

Paiping

Kerja2 memasang paip, tukar paip dll call/WhatsApp 0182233854 khaidir

Ahad, 22 Mac 2015

Skirting table top selalu jatuh

Kes yg satu ni skirting tabletop yg selaku jatuh. Dan bahayanya bila terkena kaki

Ahad, 15 Mac 2015

Pasang tile dinding dapur 1×2sq warna hitam

Ubahsuai rumah house renovation memasang tile dapur 1×2sq warna hitam tile lantai 1×1sq warna hitam. Nanti kat dinding seperti dalam gambar ade buat tabletop. Pertanyaan lebih lanjut hubungi/WhatsApp 0182233854 KHAIDIR

Isnin, 9 Mac 2015

Pasang tile kos paling murah kg sg ramal dalam

Boleh dikatakan kos paling murah.. tile mintak kat kawan kat store. Tile dinding buat lantai janji sejuk lah nak baring2 huhuhu

Sabtu, 28 Februari 2015

Pasang tile dan render konkrik

Render dan pasang tile di kawasan bandar baru bangi seksyen 1. Keluasan 480sf sais tile 1×1. Tempat sebelah tepi rumah. Call atau WhatsApp 0182233854 Khaidir

Sabtu, 10 Januari 2015

Pasang tile

Pasang tile parking 1x2ft. Cara pasang tile selang seling

Rabu, 7 Januari 2015

Pasang tile di halaman tepi rumah

Mula-mula tuan rumah nak tanam rumput awal bulan 12. Akhir bulan 12 musim hujan dan hari-hari hujan kat kawasan cherah bersamaan banjir di pantai timur. Air bercampur tanah pun mengalir kat tile. Lebih kurang 20 hari tanam rumput akhirnya tuan rumah nak pasang tile kat tempat yg di tanam rumput sebab selepas hujan nak bersihkan lantai yg bercampur tanah yg mengalir dari area rumput. Kawasan yg di tanam rumput ni memang tak ade longkang. Awal nya selepas buang rumput dan tanah sy nak konkrit lepas tu render dan pasang tile. Tuan rumah tak nak konkrit terus render je sebab tuan rumah kate bukan kreta yg nak lalu, sy pun ikut sahaje apa yg tuan rumah nak sebab tuan rumah pun kontraktor besar dan banyak projek. Memang dari awal sy kerja kat situ sy ikut apa yg tuan rumah kate dan kadang sy membantah juga la. Walau pun tuan rumah kontraktor besar bukan dia ikut kerja jadi tak tau selok belok kerja kasar. KONTROKTOR UBAHSUAI RUMH Call/WhatsApp 0182233854 KHAIDIR