Tabletop, tiles dapur, ubahsuai rumah house renovation

Dapur adalah sebagian ruangan rumah yang selalu kita gunakan untuk memasak dan pentingnya dapur untuk kegunaan keseharian kita. Selain ruang tamu, dapur adalah tempat yang wajib di percantik pemandangannya walau pun ianya kemudian serabut juga. Dan tidak di nafikan jugan yang di lihat pertama bila ingin di ubah suai adalah dapur. Di perluas, decor dalaman dan menambah aksesori. Tu untuk rumah teres, semi D dan banglo. Lain dengan rumah flat, condo dan apartemen memang agak sempit dan tak boleh di perluah. 

Dan pentingnya pemilihan warna jubin dan memanfaatkan ruangan yang ada. Ok di sini saya tak ade tips untuk di kongsikan untuk di kongsikan. Hanya menunjukkan dapur yang saya kerja jubin dapur warna serba hitam.


Jubin yang lama sudan pun di tanggalkan 

Pemasangan jubin 

Membuat rangka untuk table top (meja dapur) konkrit 

Pemasangan besi 

 Mengikat besi dengan dawai 

 Pemasangan jubin meja dapur 

 Kerja-kerja pemasangan jubin hampir siap 

 Pemasangan jubin telah pun siap. Hanya belum di cuci. Ada yang sudah di cuci kat gambar bahagian kiri nampak bersih. 
Hanya tu sahaja gambar yang saya ade. 

Kami kontraktor ubah suai rumah, membuat kerja-kerja pemasangan tile/jubin, dinding dan lantai, tile dapur, bilik air, tandas/toilet, car porch, ruang tamu, kaki lima, tangga, balkoni, koridor, buat table top/countertop (meja dapur konkrit) plumber, paiping dan mengecat dengan harga berpatutan di kawasan kajang, bangi, cheras, puchong, serdang, putrajaya, petaling jaya, ampang, semenyih, subang, shah alam,  dan kawasan sekitar (kuala lumpur dan selangor). 

untuk sebut harga hubungi/whatsapp: 0182328055. atau klik link kat bawah

WHATSAPP  <klik. Untuk terus ke whatsapp
FACEBOOK  <like
INSTAGRAM  <follow
YOUTUBE  <subscrube

Comments