Table sink/table top concrete (singki konkrit) single sink panjang 4 kaki di teratak muhibbah 2, taman desa, kuala lumpur (S2)

Singki konkrik panjang 4 kaki tiles 2×2kaki (60×60cm) warna hitam kosong bawah singki ada naik 2 inci tiles 1×1kaki (30×30cm) warna hitam. table konkrit ukuran 4/5 kaki harga tak ikut kaki. Sy kira lumsum. Untuk sebut harga atau nak buat bajet awal boleh hubungi/whatsapp 0182328055 KHAIDIR. Harga kami tak mahal tapi takterlalu murah FACEBOOK
Singki lama
Singki lama
Proses pembuatan kayu untuk konkrit
 Membuat lubang untuk sinki sebelum konkrit dan pemasangan besi. Yg ni saya campur besi tingkap yang lebih besar 
Yang ni dah konkrit dan siap dengan kaki, untuk kaki saya buat konkrit asing lebih kecik dari kaki menggunakan ikat batu
Yang ni dah siap pasang tiles dengan bawah
Sudah siap digunakan semua paip sudah check ok 

Harga table singki macam ni ukuran 4 kaki agak mahal walaupun tak semahal saiz 10 kaki. Walau pun 4 kaki tapi masa pembuatan lebih kurang sama dengan yang 10 kaki. Hanya kuantiti bayang yang lebih sikit tentunya. Hubungi/whatsapp saya untuk sebut harga atau nak bajet awal terus hubungi saya melalui panggilan, sms dan whatsapp nanti sudah cukup bajet panggil saya buat kerja tu. T.kasih semua pengunjung blog saya 
Kami kontraktor membuat kerja-kerja pemasangan tile/jubin, dinding dan lantai, tile dapur, bilik air, tandas/toilet, car porch, ruang tamu, kaki lima, tangga, balkoni, koridor, buat table top/countertop (meja dapur konkrit) plumber, paiping dan mengecat dengan harga berpatutan di kawasan kajang, bangi, cheras, puchong, serdang, putrajaya, petaling jaya, ampang, semenyih, subang, shah alam,  dan kawasan sekitar (kuala lumpur dan selangor). 

untuk sebut harga hubungi/whatsapp: 0182328055. atau klik link kat bawah

WHATSAPP  <klik. Untuk terus ke whatsapp
FACEBOOK  <like
INSTAGRAM  <follow
YOUTUBE  <subscrube

Comments