Tile glue untuk campuran simen tanpa simen gam dan susu

KB Tile Glue - satu-satunya produk aditif yang ideal untuk pemasangan jubin pada abad ke-21, yang telah meningkatkan kualitinya kepada standard maksimum, yang unik dalam kekuatannya dan ketabahan yang tidak pernah ada jenama kedua.  Ia boleh digunakan untuk memohon pada jubin seramik, jubin porselin, batu alam, jubin mosaik, dan jubin kaca pada substrat simen yang paling biasa, terpakai untuk dinding dan lantai dalaman dan luaran.

 KB Tile Glue adalah produk mesra alam, bahannya di bawah kelulusan sebagai bahan bukan toksik yang mengikut piawaian pengilang teknologi Jerman.  Tambahan pula, Gam Tile KB membolehkan campuran lebih lanjut dengan nisbah pasir yang sesuai, yang menghasilkan liang untuk lapisan lekatan untuk menahan haba untuk pengembangan dan penguncupan, dengan itu, memberikan ketahanan suhu yang sangat baik untuk mengekalkan keabsahannya yang tidak boleh ditawarkan oleh yang lain. 

Hanya apabila anda berfikir KB Tile Glue cukup menarik untuk kerja-kerja pemasangan jubin anda, ada juga yang lebih banyak untuk memberitahu anda bagaimana gam Tile KB boleh berfungsi untuk anda.  Gam Tile KB mempunyai keupayaan pengekalan air yang hebat untuk pemasangan jubin, selain;  juga memberikan rintangan maksimum kepada pendedahan air sekejap-sekejap pada permukaan dinding.

 Melalui pengiraan dan penyelidikan yang jelas, kami mendapati bahawa KB Tile Glue sebenarnya kos rendah yang menawarkan kualiti premium sebagai balasan, pada masa yang sama membolehkan untuk menjimatkan kos dalam bajet pembinaan keseluruhan berbanding dengan produk pelekat lain.  Dengan menggunakan Gam Tile Kb, kami mempunyai kepercayaan untuk meringankan kerja pembinaan anda sebagai mempertimbangkan jangka masa panjang, dan juga menyelesaikan halangan anda jatuh jubin. 

Translate dari website nilaimayang. 

Saya dah 6 tahun lebih menggunakan jenama ni memang terbaik. Tak pernah dapat komplen dari pelanggan tile tertanggal atau pun mengelembung. Sangat sesuai untuk tile 2×2 kaki (60×60cm). Dan untuk mendapatkan KB tile glue ni sangat susah. Bukan semua hardwere ada jual. Dekat kedai jubin tak jual tile glue ni. Saya tak nak berlebihan menceritakan jenama ni boleh jadi saya jumpa jenama lain yang sama bagus atau lebih bagus dengan harga lebih murah. Sebab saya selalu mencuba yang baru. Tapi untuk sementara ni saya masih menggunakan jenama ni

Kontraktor ubah suai rumah, membuat kerja-kerja pemasangan tile/jubin, dinding dan lantai, tile dapur, bilik air, tandas/toilet, car porch, ruang tamu, kaki lima, tangga, balkoni, koridor, buat table top/countertop (meja dapur konkrit) plumber, paiping dan mengecat dengan harga berpatutan di kawasan kajang, bangi, cheras, puchong, serdang, putrajaya, petaling jaya, ampang, semenyih, subang, shah alam,  dan kawasan sekitar (kuala lumpur dan selangor). 

untuk sebut harga hubungi/whatsapp: 0182328055. atau klik link kat bawah

WHATSAPP  <klik. Untuk terus ke whatsapp
FACEBOOK  <like
INSTAGRAM  <follow
YOUTUBE  <subscrube

Comments

Anonymous said…
Check out the wide selection of tile adhesive and grout products available in Dubai, along with a detailed price list. Place an order online for delivery to your door.
Source: https://www.atninfo.com/uae/all/tile-glue-398982