Repair Tile Mengelembung Tile Popup

Ceritanya begini.. ada owner call tile rumah dia meletup dan suruh saya datang tengok. Saya pun datang tengok lebih kurang ada 50 keping tile 60×60cm popup sekali bincang harga. Owner pun setuju dengan harga yang saya bagi setelah melalui perbincangan 🤭🤭🤭 
keesokan hari saya datang buat kerja menanggalkan tile. Lepas tu owner tanya sebab apa tile tercabut.. saya tanya dah berapa lama tile ni bos.. owner pun kata dah 18 tahun baru sekarang ada problem.. saya pun jawab, nak mintak tukar baru bas 🤭🤭🤭 owner pun cakap, tu jawaban yang betul dan simpel 😁😁😁 

Bila tanggalkan tile dia macam biasa la 50 keping kita anggarkan tile membawa ke 60 keping 
Selepas tile tercabut semua. Kerja-kerja hacking simen

Dah bersih. Semua sampah dah masuk guni. Sampah pun lebih 20 guni

Owner beli tile corak kayu

Tile lama dengan tile baru tak sama saiz. Tile yang lama 598mm dan tile yang baru 600mm. Owner pun tak kesah 


01126145704 wafa

Terlupa nak ambik gambar dah siap pasang. 

WHATSAPP  <klik. Untuk terus ke whatsapp
FACEBOOK  <like
INSTAGRAM  <follow
YOUTUBE  <subscrube

Comments