Table top kitchen concrete (meja dapur konkrit) 6 feet in teratak muhibbah 2, taman desa, kuala lumpur (S1)

Meja dapur konkrit ukuran panjang 6 kaki jubin warna hitam kosong
Baru masuk nak buat kerja, buat kerja tahap pertama apa yang perlu di buat
Pemasangan kayu tahap pertama sebelum buat konkrit
Yang ni dah pasang tiles 2×2kaki (60×60cm) warna hitam
Gambar yang ni sudah konkrik
Meja dapur sudah siap. Yang kat bawah tabletop ade naik 2inci. Saya letak tiles 1×1kaki (30×30cm) warna hitam sesuai dengan tiles meja
Gambar yang sama dari sudut sebelah kanan. Yang perlu di ambil berat di sini ketika membuat tabletop (meja dapur) adalah kebersiah. Selalunya saya dapat kerja tabletop sudah ada owner dia dan pasti dapur tu banyak barang ruang pun sempit. Dari awal kerja sampai siap sebelum balik kerja saya akan pastikan tempat tu bersih dari simen DLL untuk memudahkan dan keselesaan tuan rumah tu sendiri dan alihkan barang-barang/peralatan kerja untuk laluan owner. Untuk sebut harga atau nak bajet-bajet awal hubungi saya di 0182328055 khaidir. Harga tabletop memang agak mahal tuan/puan perlulah bertanya dahulu untuk bajet awal. Bagi yang dah pengalaman berkenaan harga tabletop/sudah ada bajet lebih terus hubungi saya di nombor yang tertera di atas LIKE FACEBOOK << saya senang nak cari saya di kemudian hari 
Kami kontraktor membuat kerja-kerja pemasangan tile/jubin, dinding dan lantai, tile dapur, bilik air, tandas/toilet, car porch, ruang tamu, kaki lima, tangga, balkoni, koridor, buat table top/countertop (meja dapur konkrit) plumber, paiping dan mengecat dengan harga berpatutan di kawasan kajang, bangi, cheras, puchong, serdang, putrajaya, petaling jaya, ampang, semenyih, subang, shah alam,  dan kawasan sekitar (kuala lumpur dan selangor). 

untuk sebut harga hubungi/whatsapp: 0182328055. atau klik link kat bawah

WHATSAPP  <klik. Untuk terus ke whatsapp
FACEBOOK  <like
INSTAGRAM  <follow
YOUTUBE  <subscrube

Comments