Buat tabletop (meja dapur) ukuran 14 kaki. L shape di perumahan awam sri perak, bandar baru sentul, kuala lumpur Siri 1

Buat table top untuk dapur kering ukuran panjang lebih kurang 14 kaki bentuk L shape jubin 2×2, warna hitam. berikut gambar step by step pembuatan
Gambar no 1 & 2 hacking meja yang lama. gambar no 3 & 4 hacking dinding untuk pemasangan jubin kat dinding
Gambar yang ni pembuatan rangka tabletop dan level tinggi dan seterus di gambar berikutnya
Yang ni gambar selepas konkrik dan pemasangan kaki untuk meja. siap dengan semin gam kat dinding
Dan seterusnya pemasangan jubin meja dan jubin yang kat dinding
Masih gambar pemasangan jubin meja
Pemasangan jubin dinding dan skirting kat meja 
Gambar yang ni dah siap hanya belum clear barang-barang yang buat semak kat table top. gambar di atas tak menunjukkan proses pembuatan sepenuhnya. saya hanya menunjukkan hasil kerja saya.

Untuk sebut harga atau nak buat bajet awal sertakan ukuran panjang table top dan bentuk lurus atau L shape boleh whatsapp/hubungi 0182328055 khaidir
Atau kalau nak buat cepat terus hubungi no yang tertera di atas nanti saya akan tentukan masa bila nak buat. 
Dan jangan lupa LIKE facebook/FOLLOW instagram saya untuk memudahkan tuan/puan menghubungi/mencari saya kemudian hari dan SUBCRIBE youtube saya meluangkan masa melihat video hasil kerja saya

Comments